Vi taler om dit SALGSDILEMMA!
Salgstræning for sælgere designet som en workshop med sceneoptræden fra 3 eksperterSalgstræning giver sælgere ny energi og salgsglæde. Få besøg af Salgsmonopolet. Du får 3 sælgere der diskuterer dit salgsdilemma, live fra scenen og du får et klart svar på dit salgsdilemma. Få besøg af Salgsmonopolet, når du har en gruppe, der vil diskutere salg. |
||
Salgstræning med SalgsmonopoletHver dag står du som sælger og tænker, hvordan kan jeg håndtere den komplekse situation at sælge noget til mine kunder? Du oplever ofte salgsdilemmaer, som du ikke helt ved, hvordan du skal håndtere. Du mangler inspiration og en ny måde at tænke på. Hvor skal du få den fra? Hvem skal du ringe til? Kontakt Salgsmonopolet:T: 20 70 60 75 Salgstræning der tænder gnisten i øjetSalgsmonopolet er en interaktiv workshop, hvor vi dykker ned i komplekse salgssituationer, som salgsfolk står over for i hverdag. Er du klar til at udforske og diskutere løsninger på de udfordringer, der opstår i din daglige salgspraksis? Vores salgsworkshop er designet til at give dig værdifuld indsigter, praktiske værktøjer og strategier, som du straks kan implementere for at forbedre dine salgsresultater. Salgstræning med resultater der føder lysten til at sælgeSalgsmonopolet træner publikum i at formulere et salgsdilemma og to løsninger. Det giver dynamiske diskussioner og træner i virkeligheden sælgerne til at tænke klart og konstruktiv. Klarhed og bevidsthed om salg er det der definerer en professionel sælger. Salgstræningen er herefter at Salgsmonopolet, udfordrer dilemmaet og de to løsninger som leveres af publikum. Salgsmonopolet består af tre sælger med over 100 års erfaring. Salgmopolet har den kvalitet, at det er 3 sælgere, der diskutere dit salgsdilemma ud fra 3 perspektiver. Salgstræningen er i virkeligheden at se på problemer og få sat ord på dem, på en ny måde og dermed løse salgsdilemmaer. Salgsmonopolet udfordrer salgsdilemmaet i stor grad, men kommer altid med en klar konklusion. En konklusion publikum kan vælge at bruge eller lade ligge. Fortalt lidt firkantet, så har Salgmonopolet, monopol på løsningen af et salgsdilemma. Men det er i virkeligheden ikke den konkrete løsning, der giver sælgerne salgstræning. Det er at høre de forskellige dilemmaer og få rigtig mange måder at angribe dem på. Det er speedtænkning for sælger og det giver masser af ny energi. Salgstræning for sælgereSalgsmonopolets workshop henvender sig til salgsprofessionelle på alle niveauer, fra nybegyndere til erfarende praktikere. Uanset om du arbejder inden for B2B eller B2C vil en live workshop med Salgsmonopolet give dig værdifuld indsigter og færdigheder, der kan styrke din salgspraksis. Hvem er i dag en sælger?Sælgere er alle der står og skal formidle et budskab til et andet menneske. Et budskab, hvor de ønsker at der skal ske en handling. Det kan naturligvis være et klassisk køb, men det kan også være en service eller anvisning. En sælger er i virkeligheden en person, som har evne til at tale godt for sig og formidle et budskab, så andre forstår den ønsket handling. Her er et udvalg af personer, som kommer til vores workshop med Salgsmonopolet Account Manager / Kunderådgiver Alle disse titler dækker over begrebet sælger og de har brug for at tænke i salg og salgstræning for. at nå de høje resultater, der er nødvendig for at få både små og store organisationer til at give overskud. 3 eksempler på salgstræning med dilemmaer:Et salgsdilemma opbygges af et problem og to løsningsrum: Jeg har en klinik, hvor jeg behandler folks dårlige rygge og nakker. Jeg overvejer at introducere en “member-get-member” ordning, så kunder, der henviser andre, får en høj rabat på deres egen næste behandling. Men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal få det kommunikeret til kunderne: A. Skal de have en brochure i hånde, hvori det står? B. Skal jeg side det direkte til dem, når de er på vej ud af døren
Jeg sælger kursus til ledere. Jeg har det svært ved at ringe til kunderne og sælge i telefonen. Hvad skal jeg gøre: A. Skal jeg få et call center til at tale med kunderne? B. Skal jeg lave SEO optimering på hjemmesiden og få kunderne til at ringe?
Jeg er grafisk designer, med ambition om at blive den foretrukne leverandør af virksomhedens visuelle identitet. Min udfordring er, at mine kunder kun bestiller foldere, brochure, log, vistikort og ligende.
Mit dilemma er, hvordan jeg får dem til at se de muligheder der er, med en visuel identitetsstrategi. A. Skal jeg sige nej til de små opgaver? B. Skal jeg bruge de små opgaver til at få taletid for muligt samarbejde om virksomhedens identitetsstrategi? Salgsmonopolet diskuterer et salgsdilemma ganske grundigt og skal vælge en løsning som er A eller B. Dermed får du et klar svar på dit salgsdilemma. Men det er mellemresultatet, der i virkligheden er guldet for enhver sælger. Det er hjernegymnastikken og det at høre, at der i virkeligheden er mange flere svar på et dilemma og det er profitten, at høre hvilke andre salgsdilemmaer, andre sælgere slås med. Hvem er Salgsmonopolet der tænder den hellige ild hos en sælger?Skal du have sat fut under dit salg eller sælgere, så er Salgsmonopolet den ild du skal bruge. Brændstoffet er Ashley Brereton, Adfærd – Søren Mortensen, Relationer og Kim Wilde, Kommunikation. Tre sælgere med 100 års erfaring. Ring og hør mere om Salgsmonopolet er noget for din organisation eller branchenetværk. T: 20 70 60 75
Citat: Trine Sofie Tveen Nielsen. Salg handler om adfærd og salgsmetoder. Salgsmonopolet er en ny måde at tale salg på. |
|