Agenda til første CTA møde
CTA betyder Call To Action
Dit første CTA møde med en anden, er et relationsmøde
1 time med 30 minutter til hver, stil uret!!!
7 spørgsmål:
- Hvorfor laver du det du gør?
- Hvem er din foretrukne kunde?
- Hvorfor er du især glad for den kundetype?
- Hvordan adskiller du dig fra dine konkurrenter?
- Hvilke brancher kan skabe synergi for dig?
- Hvad vil gøre den største forskel i dit arbejdsliv lige nu?
- Hvordan kan jeg bedst hjælpe dig her og nu?
Til eventuel ”Afrapportering” på efterfølgende fællesmøde:
Det jeg lærte om NN, var (Fagligt / Personligt) ______________________________________
Næste mødedato (Indenfor 3 måneder): _______________________
Brug opklarende HV - spørgsmål, så du bliver klogere på din samtalepartner!
Kom aldrig med gode råd, medmindre du bliver spurgt om råd.
Agenda 1 til arbejdsmøde
CTA betyder Call To Action
CTA arbejdsmøde med fokus på eksisterende kontakter
1 time med 30 minutter til hver, stil uret!!!
5 spørgsmål:
- Hvordan kan jeg bedst hjælpe dig?
- Hvem af mine kontakter vil du møde?
- Hvorfor vil du møde dem?
- Hvad vil det betyde for dem at møde dig?
- Forsøg at aftale møde med det samme, via telefon, mail eller meddelelse på LinkedIn. Call To Action
- Hvilke brancher vil skabe bedst synergi for dig? (ikke direkte kunder men nogen der kan skabe en fødekæde af kunder)
- Hvordan kan vi sammen skabe synergi? (Afsøg hvordan i eventuelt sammen kunne skabe en synergi)
Hvad jeg vil gøre for dig inden vi mødes igen: _____________________________________
Hvad har jeg især lært om dig: _____________________________________
Til eventuel ”Afrapportering” på efterfølgende fællesmøde:
Det jeg lærte om NN, var ______________________________________
Næste mødedato (Indenfor 3 måneder): _______________________
Brug opklarende HV - spørgsmål, så du bliver klogere på din samtalepartner!
Kom aldrig med gode råd, medmindre du bliver spurgt om råd.
Agenda 2 til arbejdsmøde
CTA betyder Call To Action
CTA arbejdsmøde med fokus på en kampagne
1 time med 30 minutter til hver, stil uret!!!
6 spørgsmål:
- Hvad skal være din fokuskundegruppe til kampagnen de næste 3 måneder?
- Hvad skal være målet for kampagnen?
- Hvem kunne være dine strategiske samarbejdspartnere til kampagnen?
- Hvor og hvordan kunne vi skabe synergi i forhold til kampagnen? (Brainstorm)
- Hvem af mine kontakter vil kunne hjælpe i forhold til din kampagne?
- Hvad vil det betyde for dem at få kontakt med dig?
- Forsøg at aftale møde med det samme, via telefon, mail eller meddelelse på LinkedIn. Call To Action
Hvad jeg vil gøre for dig inden vi mødes igen: _____________________________________
Hvad har jeg især lært om dig: _____________________________________
Til eventuel ”Afrapportering” på efterfølgende fællesmøde:
Det jeg lærte om NN, var ______________________________________
Næste mødedato (Indenfor 3 måneder): _______________________
Brug opklarende HV - spørgsmål, så du bliver klogere på din samtalepartner!
Kom aldrig med gode råd, medmindre du bliver spurgt om råd.