Loading...

Agenda til første CTA møde

CTA betyder Call To Action

Dit første CTA møde med en anden, er et relationsmøde

1 time med 30 minutter til hver, stil uret!!!

7 spørgsmål:

  1. Hvorfor laver du det du gør?
  2. Hvem er din foretrukne kunde?
  3. Hvorfor er du især glad for den kundetype?
  4. Hvordan adskiller du dig fra dine konkurrenter?
  5. Hvilke brancher kan skabe synergi for dig?
  6. Hvad vil gøre den største forskel i dit arbejdsliv lige nu?
  7. Hvordan kan jeg bedst hjælpe dig her og nu?

Til eventuel ”Afrapportering” på efterfølgende fællesmøde:

Det jeg lærte om NN, var (Fagligt / Personligt) ______________________________________

Næste mødedato (Indenfor 3 måneder): _______________________

Brug opklarende HV - spørgsmål, så du bliver klogere på din samtalepartner!

Kom aldrig med gode råd, medmindre du bliver spurgt om råd.

Agenda 1 til arbejdsmøde

CTA betyder Call To Action

CTA arbejdsmøde med fokus på eksisterende kontakter

1 time med 30 minutter til hver, stil uret!!!

      5 spørgsmål:

  1. Hvordan kan jeg bedst hjælpe dig?
  2. Hvem af mine kontakter vil du møde?
    • Hvorfor vil du møde dem?
    • Hvad vil det betyde for dem at møde dig?
  3. Forsøg at aftale møde med det samme, via telefon, mail eller meddelelse på LinkedIn. Call To Action
  4. Hvilke brancher vil skabe bedst synergi for dig? (ikke direkte kunder men nogen der kan skabe en fødekæde af kunder)
  5. Hvordan kan vi sammen skabe synergi? (Afsøg hvordan i eventuelt sammen kunne skabe en synergi) 

Hvad jeg vil gøre for dig inden vi mødes igen: _____________________________________

Hvad har jeg især lært om dig: _____________________________________

Til eventuel ”Afrapportering” på efterfølgende fællesmøde:

Det jeg lærte om NN, var ______________________________________

Næste mødedato (Indenfor 3 måneder): _______________________

Brug opklarende HV - spørgsmål, så du bliver klogere på din samtalepartner!

Kom aldrig med gode råd, medmindre du bliver spurgt om råd.

 

Agenda 2 til arbejdsmøde

CTA betyder Call To Action

CTA arbejdsmøde med fokus på en kampagne

1 time med 30 minutter til hver, stil uret!!!

6 spørgsmål:

  1. Hvad skal være din fokuskundegruppe til kampagnen de næste 3 måneder?
  2. Hvad skal være målet for kampagnen?
  3. Hvem kunne være dine strategiske samarbejdspartnere til kampagnen?
  4. Hvor og hvordan kunne vi skabe synergi i forhold til kampagnen? (Brainstorm)
  5. Hvem af mine kontakter vil kunne hjælpe i forhold til din kampagne?
    1. Hvad vil det betyde for dem at få kontakt med dig?
  6. Forsøg at aftale møde med det samme, via telefon, mail eller meddelelse på LinkedIn. Call To Action

Hvad jeg vil gøre for dig inden vi mødes igen: _____________________________________

Hvad har jeg især lært om dig: _____________________________________

Til eventuel ”Afrapportering” på efterfølgende fællesmøde:

Det jeg lærte om NN, var ______________________________________

Næste mødedato (Indenfor 3 måneder): _______________________

Brug opklarende HV - spørgsmål, så du bliver klogere på din samtalepartner!

Kom aldrig med gode råd, medmindre du bliver spurgt om råd.